Så har denne Giske gjort det store igjen.Mannen har fått gjennomslag for loven som skal forhindre spillere i Norge å sette inn og ta penger ut fra bookmakere.
http://www.dagbladet.no/2008/11/28/nyheter/internett/innenriks/pengespill/3866413/
Dette har jeg hørt snakk om tidligere,men trodde faktisk ikke det skulle få gjennomslag.
Jeg sitter faktisk her og føler meg overkjørt av staten.Dette ER faktisk hobbyen min,og hvorfor i helvete(unnskyld)skal andre bestemme hva jeg skal bruke mine penger på???
Men reklame for NT og alle deres spill skal prakkes på meg som aldri før.Og snart så kommer spilleautomatene tilbake,noe som jeg stiller meg veldig forundrende til.Her vil man altså fjerne alt som heter spillegalskap,men det som er mest avhegnighetsskapende,nemlig automatene,skal komme tilbake igjen.HVA slags politikk er dette?Begynner faktisk å lure om denne Giske har en skrue løs,for dette er for dumt.Skjønner heller ikke hvorfor regjeringen vil bruke masse tid og kostnader på dette her.Bookiene vil garantert finne betalingsløsninger slik at de som vil spille på nett,uansett får muligheten.Dette er bare nok et latterlig forsøk på å kontrollere folks privatliv(eller kan vi kalle det privatliv??)
Jeg kan skjønne at man vil skåne de som er svake her i samfunnet og som har dårlig dømmekraft,men hvorfor skal dette gå ut over meg???
Er jævli frustrert her,etter 10 fine år med gambling på nettet.
(Jada,jeg veit det bare er å bruke moneybookerskontoen,men måtte bare lire ut litt frusterasjon).
Jeg veit hvertfall hva jeg IKKE skal stemme ved neste valg.
f***.......
Noen flere som har synspunkter på denne saken??